Vrácení zboží
Nevíte jak vrátit Váš šperk? Poradíme Vám.
- Šperk řádně vložte do původního obalu (dárkové krabičky), při dodání znečištěného nebo jinak znehodnoceného zboží ( např. zamotané řetízky, poškozené náušnice, atd..), jsme oprávněni si účtovat poplatek za uvedení zboží do původního stavu
- Šperk pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.
- Se šperkem vložte do zásilky vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Jestliže nemáte možnost si formulář vytisknout, napište nám příslušné informace na papírek: číslo objednávky (pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce), důvod vrácení, případně číslo účtu, kam Vám vrátíme finance.
- Pro usnadnění vrácení zboží, můžete vyplnit formulář ve službě Retino.
- V dalším kroku stačí zadat číslo objednávky a váš e-mail. Všechny údaje se automaticky samy načtou. Pak už zbývá jen vybrat, jak k nám zboží doručíte.
Upozornění: Na typ zboží s názvem PIERCING se nevztahuje vrácení zboží do 14 dní ode dne převzetí. Výjimky, kdy nelze odstoupit od uzavřené smlouvy jsou vymezeny v ustanovení § 1837 občanského zákoníku. Písm. g) uvedeného ustanoven stanoví, že nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Co je hygienická pečeť?
Je to záruka všem našim zákazníkům, že jsou veškeré naše šperky nové a nikdo je před nimi nenosil, ani nezkoušel ve svém piercingu a nemohlo tak dojít ke kontaminaci šperků krví nebo jinými tělními tekutinami, které by mohlo představovat hrozbu přenosu nemocí.
Pokud dojde k porušení této pečeti, nemůžeme to našim zákazníkům už zaručit a zboží již nelze z hygienických důvodů dále nabízet.
Nemusíte se bát, že byste si šperk nemohli i tak dobře prohlédnout. Hygienická pečeť je na dokonale průhledném celofánovém sáčku malá a umístěna v jeho horní části tak, aby byl šperk stále naprosto viditelný. Pokud byste po vybalení zjistili, že je se šperkem něco špatně a rozbil se vám, máte samozřejmě stále právo zboží reklamovat jako obvykle.
-
Tři možnosti dopravy:
- Pro zboží si přijede kurýr (svoz) (GLS, DPD) - Po zvolení budete přesměrováni na platební bránu pro úhradu předem platební kartou. Přepravní štítek na zásilku nalepí kurýr.
- Zboží odnesete na pobočku dopravce (GLS, PPL parcel shop nebo Zásilkovna) - V případě GLS/PPL vám na e-mail dorazí přepravní štítek, který vytisknete a nalepíte na zásilku. V případě Zásilkovny buď na pobočce nahlásíte kód, který vám přijde e-mailem, nebo na zásilku nalepíte přepravní štítek z e-mailu. Při vrácení zboží zásilkovnou bude částka 89kč za dopravu odečtena z vrácené částky.
- Dopravu si zajistíte sami
Po odeslání formuláře Vám přijde potvrzovací e-mail.
- V případě, že nebudete chtít vyplňovat online formulář a tudíž si nevyberete nabízeného dopravce. Zásilku nám zašlete doporučeně službou Česká Pošta na adresu:
Katade s.r.o.
Jiráskova 2057
755 01 Vsetín
Česká Republika
Balíčky prosím posílejte doporučeně, nejlépe Českou Poštou, nikoliv jiným dopravcem. Platí především, pro dopravce Zásilkovna se službou doručení na adresu. V tomto případě, jestliže nás kurýr nezastihne, nejsme povinni pro balíčky docházet do příslušných výdejních míst. Po úložní době, Vám bude balíček vrácen zpět. Děkujeme za pochopení.
- Vrácení zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena odesílateli.
- Po převzetí, zboží zkontrolujeme. Jestliže bude zboží v pořádku, peněžní prostředky vrátíme na účet, který uvádíte ve formuláři.
V případě nejasností, nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 774 408 580, rádi Vám pomůžeme.
- V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě, pak dle Občanského zákoníku (§ 1820 ods. 1 písm. g). připadá platba za dopravu odesílateli.
- 14 denní zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet následující kalendářní den ode dne převzetí zboží kupujícím spotřebitelem.
- Pro dodržení zákonné lhůty na vrácení zboží je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Zákonná lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, v případě, že v průběhu 14 dnů ode dne převzetí zboží je prodávajícímu zaslán formulář o odstoupení od kupní smlouvy. Následně je pak důležité do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávajícímu zaslán formulář s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy, zaslat zboží zpět prodávajícímu. Nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží pak prodávající navrátí peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli.
- Končí-li lhůta pro vrácení zboží o víkendu, popřípadě ve svátek, jako poslední den 14 denní zákonné lhůty pro vrácení zboží je brán nejbližší následující pracovní den, nestačí jej v tento den pouze odeslat.
Formulář pro odstoupení od smlouvy